Vilka är vi?

Tänkte pressentera mig som äger Athene och Emil som hjälper mig lite kort!

Jag heter Cathis, är 18 år och går tredje och sista året på ett naturvetenskapligt gymnasieprogram i Stockholm.
Jag seglar sedan fem år tillbaka på en skuta som ligger i Stockholm. Anledningen till att jag köpte Athene vet jag inte själv, men gjort är gjort och nu tänker jag banne mig få henne att bli en seglande fritidsbåt igen.

Min båtbyggarkompis som också hittas på varvet i princip varje helg heter Emil och jobbar på ett varv i småland. Han har pluggat båtbyggeri i både Sverige och Norge de senaste 8 åren. Emil hoppade på Projekt Athene förra hösten och sen dess lär han mig hur man bäst renoverar en båt.

Nu vet ni lite om oss, om det är något mer är det bara att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0